Vidéki ügyfeleinknek lehetősége van postán eljuttatni a hibás készüléket.
Jelenleg két módon történhet:
- Postai úton, csomagként feladva: alap csomag 0,5 – 2 kg. 2600Ft.-tól
- Továbbá lehetőség van csomagautomatába elhelyezni: Budapest 20. ker. 13 sz. automata
Pesterzsébet Interspar 1203 Széchenyi utca 1.
Ebben az esetben fel kell tüntetni a címzett e-mail címét (kambrus56@gmail.com) és a telefonszámát : +36 20/317-9851
Valamint a feladó telefonszámát és mail címét. - Csomagautomata visszaküldési díj:csomag mérettől és súlytól függően 1500Ft. – 2600Ft.
Mielőtt a szervizünket felkeresi, időpont egyeztetés ajánlott, mivel helyszínen is dolgozunk.
Fontos tudnivaló:
Az elfogadott árkalkulációt minden esetben írásban kell visszaigazolni, az utólagos reklamáció kizárása végett!
Továbbá, a megjavított készülékről email-ben értesítjük, és az értesítéstől számított 30 napon belül köteles átvenni! A határidőn túl át nem vett készülékek szétbontásra, illetve megsemmisítésre kerülnek. Így utólagos reklamációnak nincs helye! Ezt az ügyfél a készülék javításának megrendelésekor tudomásul veszi, illetve személyesen, az átvételi elismervény aláírásával elfogadja.
Készülék átvételi határidő:
A javításra, vagy árajánlatra leadott készülékeket a javítás megtörténtéről, vagy árajánlatról történő értesítést követő 30 napig őrizzük. Az értesítés az Ügyfél választása szerint az általa megadott telefonszámon, vagy e-mail-en történik.
Az Ügyfél kötelessége és felelőssége, hogy:
A nem javítható, illetve megjavított, továbbá azon készülékét, amelyre a javítást nem kérte, elvigye a megadott határidőn belül;A későbbi reklamációk elkerülése érdekében az értesítéseket, átadás-átvételi elismervényt megőrizze;Gondoskodjon olyan meghatalmazottról, aki esetlegesen az Ügyfél helyett és nevében írásbeli, két tanúval ellátott meghatalmazás alapján a leadott készüléket átveheti és a díja(ka)t kifizeti.
Ügyfél a jelen tájékoztató, valamint az átadás-átvételi elismervény aláírásával elismeri és tudomásul veszi, hogy a fentiekben említett 30 napos átvételi határidő eredménytelen eltelte után a készüléket selejtezzük, arra további igényt nem támaszthat.
Kivételt képez ez alól az az eset, ha az Ügyfél nem tudja a készüléket átvenni a saját érdekkörében felmerült ok miatt és írásban kéri az őrzési idő meghosszabbítását. Írásbeli kérelemnek minősül ebben az esetben az e-mail és a papíralapú kérelem is, továbbá az átadás-átvételi elismervényre felvezetett kérelem is.
Ebben az esetben az Ügyfélnek konkrét határidőt, vagy határnapot kell meghatároznia, amikor a készüléket át tudja venni. Az így meghosszabbított határidő esetén az őrzési, tárolási díj 100 HUF/nap, amely az eredeti, 30 napos határidőt követő naptól az átvétel napjáig kerül felszámításra és a készülék átvételével egyidejűleg fizetendő.
Felelősség kizárása:
A javítás során nem vállalunk felelősséget a készülék szétszerelése során keletkezett olyan károkért, amelyek abból erednek, hogy az egyes alkatrészeket nem csavar rögzíti, hanem egyszerű ragasztás, vagy kicsi műanyag kitámasztó.